Avui amb Carles Flavià a BTV

Avui estic invitada al programa Jo què sé! a @BTVcat.

Sempre que veig la capçalera del programa penso que en Carles i jo compartim, com molts Barcelonins, un bon grapat de coses. Però el que m´agrada especialment es que algunes de les coses que fa a la capçalera, son les que mes m’entusiasmen de la ciutat: anar a la piscina del club i veure com juguen al Takatá, prendre’m una llagosta petita i un tallat al Pinotxo de la Boquería i anar de paquet en moto amb el meu pilot favorit i veure Barcelona a 30km/h.

No sé de què parlarem avui, però ja abans de veure’ns es com si hi haguéssim parlat molt.

Resum del programa:
Cada dia en Carles Flavià seu cara a cara amb un personatge per parlar d’això i d’allò, és a dir, del que vulguin i els sembli.
I com tothom té una història per explicar, una vida viscuda o una professió plena d’anècdotes, tothom hi és convidat: actors, nòmades urbans, folklòriques, jutges, polítics, esportistes, nens prodigi, dones barbudes i, fins i tot, gent normal.
Tot això, amb l’estil personalíssim i els tocs d’humor d’en Carles Flavià.


4 thoughts on “Avui amb Carles Flavià a BTV

  1. Jo si que t’entenc. Bé, tot el que els homes poden entendre les dones que… deu ser més aviat poc (?).
    Em va agradar parlar amb Tú en la xerrada sobre fanzines de l’Ametlla. Interessant i divertit…

Responder

